«Flor de mayo» inaugura el III Cicle de Cinema Valencià a Brussel·les

 23:38  

Levante-EMV, València
Brussel·les acull des d´ahir el III Cicle de Cinema Valencià amb el qual, sota el lema Descobreix un altre cinema, descobreix la nostra cultura, es pretén «promocionar el sector audiovisual valencià i promoure els contactes que afavoreixen la distribució de títols valencians en el mercat del Benelux i la resta de la Unió Europea», segons va informar ahir la Generalitat en un comunicat.
El III Cicle de Cinema Valencià està organitzat per l´Associació de Productors Audiovisuals Valencians (PAV) en col·laboració amb la Fundació Comunitat Valenciana- Regió Europea (Fcvre) i amb el suport de la Comissió Europea, grup RTVV i l´IVAC.
La pel·lícula encarregada d´inaugurar el cicle va ser Flor de mayo, adaptació cinematogràfica d´una de les novel·les més conegudes de l´escriptor valencià Vicente Blasco Ibáñez, dirigida per José Antonio Escrivá.
Zhao, Enloquecidas, El kaserón, Comida para gatos, La mala, Contáct@me, Niños que nunca existieron i Karlitos són la resta de títols d´aquesta mostra, que es projectaran una volta al mes la resta de l´any en la capital de la Unió Europea.
Així mateix, ahir es va presentar l´últim video promocional de la ciutat de València, Increíble pero cierta, produït per BSV Videoreprt, que ha sigut guardonat com a millor espot turístic de cinema i televisió de l´any pels premis The Golden City Gate de la Fira Internacional de Turisme de Berlín (ITB).

  HEMEROTECA

Redes sociales

  LA SELECCIÓN DE LOS LECTORES
 LO ÚLTIMO
 LO MÁS LEÍDO
 LO MÁS VOTADO
Levante-emv.com y Levante-EMV son un producto de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de este medio, salvo autorización expresa de Levante-emv.com. Así mismo, queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32.1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad intelectual.
 


  Aviso legal
  
  
Otros medios del grupo Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca | El Diari  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad | Oscars | Premios Goya