´Dent per ull´ s´alça amb el primer premi del certamen de curts de Ca Revolta

 

LEVANTE-EMV VALÈNCIA El Jurat del V Certamen de Curtmetratges a Ca Revolta ha atorgat els diferentes premis de l'edició de 2009. El jurat, composat pel realitzador Toni Canet, Josep Lluís Galiana, director dels Premis Tirant i coordinador del Club Levante, l'actriu de PTV-Clowns Amparo Mayor i la realitzadora Giovanna Ribes ha condedir el primer premi a Dent per ull, d'Eivind Holmboe per "una estructura narrativa que guia els personatges per un periple intern desassossegador i que aconsegueix una alta qualitat cinematogràfica reforçada per una excel·lent direcció actoral". segons anuncia en un comunicat.
El segon premi ha recaigut en El contre més antic del món, de Jaume Rofes, "per explicar una història tan antiga com el món amb senzillesa i sensibilitat".
El Jurat va fer una menció especial de Les sabatilles de Laura, d'Òscar Bernácer, pel "clima creat mitjançant una tensa narrativa no absenta de tendresa".
Els guardons es lliuraran el pròxim dissabte, 19 de desembre, a la seu de Ca Revolta.

  HEMEROTECA

Redes sociales

  LA SELECCIÓN DE LOS LECTORES
 LO ÚLTIMO
 LO MÁS LEÍDO
 LO MÁS VOTADO
Levante-emv.com y Levante-EMV son un producto de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de este medio, salvo autorización expresa de Levante-emv.com. Así mismo, queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32.1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad intelectual.
 


  Aviso legal
  
  
Otros medios del grupo Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca | El Diari  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad | Oscars | Premios Goya