D'alaquàs al cor d'Europa
Un grup de 4t d’ESO del centre Mare de Déu de l’Olivar II participa en un Erasmus+ sobre valors democràtics

Els alumnes del centre Mare de Déu de l'Olivar d'Alaquàs visiten Brusseles i Maastritch / Mare de Déu de l'Olivar
Aula
Un grup de 15 alumnes de 4t d’ESO del centre Mare de Déu de l’Olivar II d’Alaquàs ha viscut este curs una experiència clau gràcies al programa Erasmus+.

Alumnat durant la visita del programa Erasmus + amb el tractat de Maastritcht / Mare de Déu de l'Olivar
En col·laboració amb l’institut alemany Europaschule Herzogenrath, el projecte s’ha centrat en els valors de la Unió Europea, com la democràcia, la llibertat, la igualtat i els drets humans. La mobilitat ha portat els joves a escenaris de la política continental.

Els alumnes es van reunir amb l'europdiputat valencià Diego Solier i la vicepresidenta Sabine Verheyen / Mare de Déu de l'Olivar
A Brussel·les, van visitar el Parlament Europeu i es van reunir amb l’eurodiputat valencià Diego Solier i la vicepresidenta Sabine Verheyen per a debatre sobre el paper de la joventut en el futur d’Europa. A més, el viatge va incloure una parada a Maastricht per a conéixer la seu on es custodia el tractat fundacional de la UE moderna. Des del centre destaquen que esta iniciativa «fomenta la internacionalització educativa i reforça l’educació en valors democràtics de la joventut».

L'alumnat del centre visita el Parlament Europeu / Mare de Déu de l'Olivar
Suscríbete para seguir leyendo
- Ferran Torres, delantero de la selección española, se abre a hablar de la salud mental: “Cuando estás bien mentalmente estás bien en todo lo demás”
- El modelo de Los Gallardos se repite en una veintena de pueblos valencianos
- Las inmobiliarias pagan a los porteros de València entre 500 y 1.500 euros por chivatazos de pisos en venta
- De Antonio Orozco a Aitana y Ana Mena: así se vivió el gol de Merino durante los conciertos
- El Gobierno intentará forzar el Corredor Verde con su mayoría en la Sociedad Parque Central
- Ingeniería y Matemáticas disparan las notas de corte para el curso 2026-2027 en las universidades valencianas
- El exjefe de gabinete de la Generalitat, tras dimitir por el festival techno de Sagunt: 'Cuando intentas ayudar a alguien, a veces sale mal
- Un hombre fallece tras caerle encima un muro en Paterna