Una "Cantada a la fresca" de Teulada virtual
La colla El Falçó convida a participar enviant un vídeo en alta definició, en posició horitzontal i format MP4

Una "Cantada a la fresca" de Teulada virtual / levante-emv
r. p. | valència
'Cantada a la fresca enguany serà de forma virtual. La colla El Falçó, associació dolçainers i tabaleters de Teulada, no ha volgut deixar d'impulsar la iniciativa tot i la pandèmia generada per la covid-19. El grup assenyala que «no hem tingut més remei que reinventar i convocar de manera virtual la 'Cantada a la fresca confinada'» per a que puguen participar «el major número de persones que tenen gust per cantar a la valenciana, en qualsevol dels seus pals i modalitats».
La manera de participar enguany és mitjançant l'enregistrament d'un vídeo amb la cançó o cançons, un màxim de tres, amb què es vol participar en esta convocatòria extraordinària, a fi de mantindre viva esta manifestació del patrimoni cultural immaterial.
Situació excepcional pel covid
Tot i la situació excepcional, la colla El Falçó vol que «la 'Cantada a la fresca confinada', com en edicions anteriors, siga una fita oberta a tots els que ens vulguen fer arribar els seus vídeos amb algunes de les cançons que coneixen, tant de manera individual com en grup».
El vídeo s'ha d'enregistrar, en alta definició, en posició horitzontal i format MP4 o extensió que tinga la càmera o el telèfon mòbil. Els vídeos es poden fer arribar a la Colla el Falçó, fins al 13 de setembre, inclòs, a través del correu electrònic xirimitersdeteulada@gmail.com.
- Dieta del agua: Cómo adelgazar varios kilos a la semana y no pasar hambre
- ¿Cómo funcionan el colesterol bueno y el colesterol malo, y cuáles son las cifras que debemos tener?
- Muere el exjugador del Valencia Óscar Rubén Valdez
- Un matrimonio herido en un doble atropello en Mislata
- El agua del barranco del Poyo alcanzó una velocidad de 8 metros por segundo
- El embalse de Arenós. La presa del Alto Mijares
- Detenido, otra vez, el hermano menor de Antonio Anglés en un pase de dos kilos de cocaína en Manises
- Un herido grave al chocar su patinete con una grúa en Cullera