La Lliga de Debat Universitària posarà el focus en l’oratòria en entorns digitals
El tema de la competició serà «L’actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones?»
levante-emv. valència
La Lliga de Debat de Universitària de la Xarxa Vives es realitzarà en format telepresencial en l’edició de 2021. La competició d’oratòria, que està adreçada a l’estudiantat de les universitats de la Xarxa Vives matriculat en el present curs, tindrà lloc del 27 d’abril al 7 de maig de 2021.
El tema de debat serà «L’actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones?». Durant tota la competició, els debats es disputaran en sales virtuals, i tindran una durada de màxim 16 minuts, dividits en torns d’intervenció de 2 minuts. Cada equip participant representarà a la seua universitat i estarà format per un mínim de 2 i un màxim de 6 membres, a banda del capità/ana.
Atès el format telepresencial de l’activitat en la propera edició, els participants tindran l’oportunitat de formar-se prèviament en oratòria digital. Fani Grande serà l’encarregada d’impartir un taller Fòrum Vives centrat en les eines i estratègies necessàries per desenvolupar amb èxit un discurs públic i oral l’entorn digital.
La formació se centrarà en aspectes com el context i l’entorn de la comunicació en línia, la gestió de les emocions i la marca personal, les particularitats de l’oratòria en canals digitals, la comunicació no verbal i la prevenció de riscos del directe, entre d’altres.
La Lliga de Debat Universitària és una competició dialèctica entre equips d’estudiants universitaris que debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat.
- Virulento incendio en un comercio de la Avenida del Puerto
- Los días con ola de calor en el Mediterráneo se multiplican por seis en medio siglo
- Los peritos de Paiporta llevarán a la fiscalía al consorcio de seguros por las indemnizaciones de los coches dana
- El naviero Vicente Boluda compra un megayate de 60 metros de eslora valorado en 40 millones
- Diez policías de Valencia del dispositivo de seguridad del Rey, 'expulsados' del hotel por falta de dietas
- Excarcelan a dos personas en un accidente en Oliva
- La letra pequeña de las ayudas privadas de la dana: 'Ahora tengo que pagar 20.000 € en impuestos
- Demandan a la alcaldesa de la Vall d'Uixó por presunto acoso laboral a la directora de les Coves