Feliu Ventura llença un vinil i disc digital del directe al Teatre Principal
«Botifarra», Carles Caselles, Sandra Monfort, Miquel Gil, Xiomara Abello i el Cor de L’Eliana

El cantant de Xàtiva amb altres companys de professió. | LEVANTE-EMV / m.espí. valència
m.espí. valència
El cantautor Feliu Ventura llença un vinil i disc digital del seu concert especial i únic ‘Feliu ventura, Amics i Referents’, celebrat al Teatre Principal de València, el desembre passat, en el que van cantar amb ell músics com Ovidi4, Pep Gimeno «Botifarra», Carles Caselles, Sandra Monfort, Miquel Gil, Xiomara Abello i Cor de L’Eliana. El nou vinil presenta una selecció molt acurada de cançons del cantautor re-versionades i cantades amb les col·laboracions del directe; i el disc digital tindrà quasi tot l’espectacle integre, editat i remasteritzat. El disc digital sortirà a totes les plataformes el 2 de desembre, i el vinil ja està disponible en prevenda.
Feliu Ventura ho va anunciar ahir a xarxes en un vídeo explicant que, tot i que el concert no va ser enregistrat pensant de fer-ne un disc, l’espectacle va ser tan especial que «vam recollir i, al cap d’uns mesos, vam pensar que seria bonic poder reviure aquella trobada». Segons el músic, el vinil és «pels qui vulgueu sumar-vos a la festa, en un format més personal, més analògic i més proper».
L’espectacle va ser pensat com una celebració de l’amistat i el tancament de gira del darrer disc de Feliu Ventura, ‘Convocatòria’, i per això el cantautor va posar un sofà a l’escenari del Teatre Principal pels seus imprescindibles. Si el llibre-disc ‘Convocatòria’ era una assemblea oberta amb textos de diversos pensadors i amics, entre ells alguns dels presents al concert, la trobada al Principal va ser el fi de festa a la cuina, de matinada.
- El futuro de Ford ya tiene fecha: 23 de abril de 2026
- Cortes de tráfico en València este domingo por el Ironman: cerradas las entradas y salidas por el sur y el oeste
- El presidente de Mercadona pone el contador a cero en las cuentas del Roig Arena
- Conmoción en Xàtiva por el fallecimiento en accidente laboral de Daniel Guerola 'Carlampio
- Aperitivo bar, la resurrección de un mito
- Valencia se queda sin pisos de obra nueva: la presión se dispara en el área metropolitana con el metro cuadrado a 4.000 euros
- Las familias de alumnos del CEIP Blasco Ibáñez denuncian la aparición de jeringuillas en el patio y la 'situación de inseguridad' de los menores
- Fallece el operario de una grúa al intentar levantar un tractor volcado en Vallada