Pilota valenciana
Rendiment tancà l’any amb els campions d’escala i corda
Sueca va acollir les finals sub 16, sub 18 i sub 23 disputades el passat divendres, deixant a David Santarrufina, Fèlix Peñarrubia i Álvaro Mañas com a campions

1. Campions i subcampions d’escala i corda del programa de Rendiment FTA. 2. Álvaro Mañas es va proclamar campió sub23 3. David del CPV Massamagrell, campió sub16 4. Fèlix CPV Beniarbeig-Orba, campió sub18 5. Campions i subcampions de les categories masculines de raspall 6. Mireia CPV Beniparrell, campiona sub23. | FOTOS de Fedpival
nombre apellido fedpival
El trinquet Eusebio de Sueca va ser l’escenari el passat divendres 27 d’una gran jornada d’escala i corda que va proclamar als tres campions del Programa de Rendiment de la Federació de Pilota Valenciana en les categories sub16, sub18 i sub23 Trofeu Fundación Trinidad Alfonso. Les partides van oferir un gran espectacle de pilota, amb duels prou igualats.

2
La final sub23 va tindre a Álvaro Mañas, jugador del CPV Vila-real, i Joan Orts, del CPV Vinalesa, com a protagonistes. El de la província de Castelló venia d’una ajustada semifinal contra Ulises Blasco, també de Vinalesa, i un previ duel de quarts resolt amb victòria davant Àlvaro Soler d’Albuixech.

4
Joan arribava a la final després d’una victòria mes còmoda que la del seu oponent en semifinals, un 60-25 davant Oscar Martí de la Pobla de Vallbona. Amb el mateix marcador va derrotar el seu company de club Fèlix Blasco a quarts.

3
La partida decisiva va coronar Àlvaro Mañas com a campió sub23, fent-se amb el triomf amb un marcador de 60-40 que deixava al de Vinalesa com a subcampió. A la il·lusió d’alçar el trofeo de la máxima categoria —després d’embutxacar-se el sub18 l’any anterior— li acompanyava el goig del pròxim inici de la Lliga CaixaBank Pro1, que comptarà amb la presència del vila-realenc.

1
Fèlix Peñarrubia, del CPV Beniarbeig-Orba, es va citar amb Joan Asís del CPV Massamagrell en la final de la categoria sub18. El primer accedia després de derrotar en les fases anteriors a Arnau Mas, d’Ondara, Daniel Garcia de Riba-roja i Pau Anyó del CPV Marquesat.

5
El massamagrellenc afrontava la final amb la seguretat adquirida després de les victòries davant Victor Climent de La Baronia, Joan Rodrigo de Sueca i Rubén Teruel, company del seu rival en la final.
Ambdós van fer gaudir als espectadors amb l’enfrontament mes igualat de la vesprada, resolt finalment amb la victòria de Fèlix, per un molt ajustat marcador de 60-55. El jugador de Beniarbeig-Orba posà en valor el partit i la competició del seu oponent després de l’enfrontament que el definia com a campió de la categoria.
La final sub16 va enfrontar a David Santarrufina del CPV Massamagrell contra Ulisses Martínez del CPV Pedreguer. El de l’Horta Nord va arribar a l’enfrontament decisiu després de derrotar a Óscar Tortosa, del CPV Petrer, en les semifinals, per un marcador de 60-45.
Pel mateix marcador va imposar-se el mitger de Pedreguer a Ferran García, del CPV Vila-real, en l’altra semifinal de la categoria. Així, la final va respondre a les expectatives i va acabar amb un 60-50 en el marcador, que decidia com a guanyador a David Santarrufina, qui s’emportà el trofeu a Massamagrell.
David, Fèlix i Álvaro, campions d’escala i corda, apunten el seu nom junt a Alejandro del CPV Bicorp, Benavent del CPV Quatretonda, Darío del CPV El Genovés, Mireia del CPV Beniparrell, Mar Alfonso del CPV Massalfassar i Mar Devís del CPV Meliana, campions i campiones en la modalitat de raspall a la Llosa de Ranes i la Universitat Politécnica de València.
Amb aquestes finals es va posar punt i final al programa de Rendiment de l’any 2024. Durant el mes de febrer, els circuits sub16, sub18 i sub23 d’escala i corda i raspall masculí i femení reprendran l’activitat esportiva de l’àrea de Rendiment. n
- Audio completo de la llamada de Aemet a Emergencias: 'A las 3 de la tarde empezará lo peor hasta las 6
- Estafados en la compra de un coche tras perder dos vehículos en la dana
- Estas son todas las tiendas que ya han abierto en Bonaire
- Bonaire reabre con un centenar de tiendas
- El Manhattan ofrecerá vivienda protegida por 169.000 € y de renta libre por 268.000 euros
- Hallan el coche de Eli, la mujer desaparecida en Cheste durante la dana, pero no hay rastro de su cuerpo
- Hallan el cadáver de un bebé en la planta de tratamiento de basuras Guadassuar
- Condenan a un guardia civil de Sollana por facilitar información a una red de traficantes de Albal