Adéu a Antoni Reig Ventura, el gran Rovellet
El seu cos serà vetlat des de les 13.00 hores en el tanatori del Cementeri Municipal de València. Aquest dimarts, a les 16:00 tindrà lloc la misa funeral i el soterrar

Rovellet dins del triquet de Pelayo / Fernando Bustamante
M.Marzal.
La pilota valenciana torna a estar de dol. Antoni Reig Ventura ‘Rovellet’ ens ha deixat. Nascut a València en 1932, el llegendari pilotari ha mort aquest dilluns.
Des que va estrenar-se com a professional, als 15 anys, fins la seua retirada, ja amb 47, Rovellet, fill del també pilotari Rovell de Dénia, va delectar els aficionats al nostre esport amb la seua qualitat i elegància.
Campió nacional d’escala i corda al 1970, va mantindre uns apassionants duels amb Juliet d’Alginet i Eusebio de Riola durant els anys 60 i 70.
Nascut al mateix carrer Pelayo, la seua imatge llueix a la galeria del dau del trinquet com una de les cinc grans figures de la pilota valenciana, amb el Nel de Murla, el Xiquet de Quart, Juliet d’Alginet i Paco Cabanes ‘El Genovés’.
El seu cos serà vetlat des de les 13.00 hores en el tanatori del Cementeri Municipal de València. Aquest dimarts, a les 16:00 tindrà lloc la misa funeral i el soterrar.
- Dieta del agua: Cómo adelgazar varios kilos a la semana y no pasar hambre
- La jueza señala que las muertes de la dana eran 'evitables' y que la emergencia competía a la Generalitat
- Fallecen dos personas en un incendio en València
- Salud Pública rastrea un goteo de pacientes con vómitos y diarrea tras una gala fallera en Alzira
- Confiscadas 27 toneladas de cocaína mezclada con zeolita enviadas desde el Puerto de València a Zaragoza
- Metrovalencia recupera parte del trayecto afectado por la dana entre quejas de los usuarios: 'Esto es un caos
- Cuarenta pacientes se apelotonan en Urgencias a la espera de cama en el Hospital de la Ribera
- El cangrejo chino de l'Albufera pertenece a una especie originaria de la región rusa de Vladivostok