Ferit quan intentava fugir per la finestra lligant llençols a Gandia

L’home, de 37 anys i que patix problemes mentals, va ser traslladat a l’hospital

La seua acció, en ple centre de Gandia, causa sorpresa en desenes de vianants

Els llençols lligats pels quals la víctima va intentar eixir de casa

Els llençols lligats pels quals la víctima va intentar eixir de casa / Levante-EMV

Gandia

Un home de 37 anys i de nacionalitat francesa va haver de ser traslladat este diumenge a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia després d’haver intentat fugir de casa per la finestra lligant llençols des de la seua habitació. Els fets van ocórrer poc després de les 6 de la vesprada en un edifici que fa cantonada entre les avingudes del Marqués de Camp i d’Alacant, en ple centre de la ciutat.

El fet va sorprendre nombrosos gandiencs que, a eixa hora, es preparaven per a acudir a la processó de la Mare de Déu dels Desemparats, per la qual cosa van ser moltes les persones que van telefonar a la Policia al vore l’home en eixa situació de perill.

Las sábanas por las que trató de salir de casa el hombre atendido.

Els llençols amb els quals va tractar d’eixir de casa l’home atés / Levante-EMV

Segons assenyalen fonts policials, l’home, que està en tractament per problemes mentals, va nugar diversos llençols des de la finestra d’un segon pis al sentir-se atabalat i voler fugir de casa. El descens va resultar no només perillós sinó també accidental, perquè, a mig camí entre el seu pis i el terra, es va desplomar en la vorera i es va causar algunes lesions.

Agents de la Policia Local de Gandia van acudir immediatament al lloc i van socórrer l’home, que va ser traslladat en ambulància a l’hospital, a on, a més de ser atés de les ferides patides, aparentment lleus, va quedar sota l’atenció dels servicis de salut mental.

Suscríbete para seguir leyendo

Tracking Pixel Contents