El Roig Arena obrirà les portes amb un gran homenatge a Nino Bravo
El nou pavelló de concerts de València reunirà, el 6 de setembre, David Bisbal, Pablo López, Malú, Rosario o Marta Sánchez per a retre homenatge al cantant valencià

El Roig Arena obrirà les portes el 6 de setembre amb un gran homenatge a Nino Bravo / L-EMV

El Roig Arena obrirà oficialment les portes amb un concert homenatge a Nino Bravo en el qual participaran diversos artistes de diferents generacions. L’espectacle amb el qual el nou pavelló de concerts inicia la seua trajectòria tindrà lloc el pròxim 6 de setembre.
Segons assenyala el Roig Arena en un comunicat, “Bravo, Nino” és “el major homenatge musical a Nino Bravo”. “Un concert en el qual, entre d’altres, participaran grans artistes com David Bisbal, Pablo López, Malú, Rosario o Marta Sánchez”, avancen els organitzadors.
L’homenatge coincidix amb el 80 aniversari del naixement de l’artista i que tindrà lloc el 6 de setembre en el recinte valencià.
Els concerts del Roig Arena
Este concert iniciarà una programació en la qual ja s’ha confirmat la presència de Camilo (12 de setembre), Manuel Carrasco (20 de setembre), Sebastían Yatra (21 de setembre), The Cat Empire (22-9), Xavier Rudd (25-9), Quevedo (2-10), Joaquín Sabina (9, 11 i 13-10), La Cabra Mecánica (17-10), Discoteca de los 80 (18-10), Raphael (1-11), Roxette (15-11), Antoñito Molina (21-11), Mónica Naranjo (22-11), The Waterboys (28-11), David Bisbal (6-12), Ana Belén (10-12), Raule (12-12), Il Volo (18-12), Loquillo (26-12), Sen Senra (9 de gener), La M.O.D.A. (10 i 11-1), Delaossa (16-1), Fito y los Fitipaldis (24-1), Xavibo (24-1), André Rieu (30-1), Nach Tour (7-2), Sexy Zebras (13-2), Celtas Cortos (14-2), Hans Zimmer (26-3) i Dani Martín (8 i 9-5).

Cartell del concert homenatge a Nino Bravo / L-EMV
Sobre el Roig Arena
El Roig Arena serà el futur gran recinte cobert multiús de la ciutat de València, a on se celebraran esdeveniments esportius, d’entreteniment i corporatius. El projecte compta amb un pressupost de més de 280 milions d’euros sufragats íntegrament per Juan Roig, president de Mercadona, amb el seu patrimoni personal. El Roig Arena, que començarà a operar el setembre de 2025, tindrà una capacitat màxima estimada de 20.000 espectadors en mode concert.
Suscríbete para seguir leyendo
- El partit municipalista que impulsa Jorge Rodríguez reclama eleccions anticipades
- Tempestes en el nord de la Comunitat Valenciana a partir d’esta matinada
- La dimissió no frena les protestes: convocada una concentració amb el lema “Mazón a presó”
- El mur “artesanal” del jardí de Trini Simó pren forma
- Més de cent amants de la meteorologia es reuniran a Algar
- Camps dona suport a un relleu de Mazón sense eleccions, però amb congrés del PPCV
- Del ‘perro’ a la ‘granera’: el PSPV li pega la volta a les crítiques de Mompó a Morant
- Cano: “El Consell no abandonarà la línia marcada per Mazón”