Futbol

Un aficionat mor després de caure d'una tribuna a una altra en la final de la Lliga de Nacions

El seleccionador espanyol, Luis de la Fuente, al començament de la seua conferència de premsa després de la derrota contra Portugal, va expressar els seus condols a la família de l'aficionat

Un aficionat mor després de caure d'una tribuna a una altra en la final de la Lliga de Nacions

Un aficionat mor després de caure d'una tribuna a una altra en la final de la Lliga de Nacions / EFE

EFE

Berlín

Un aficionat que presenciava la final de la Lliga de Nacions entre Espanya i Portugal va morir a Munic en caure des de la tribuna que es trobava sobre un sector de la tribuna de premsa, la qual cosa va portar al fet que els periodistes hagueren de prendre un camí diferent de l'habitual per a dirigir-se a la zona mixta.

El seleccionador espanyol, Luis de la Fuente, al començament de la seua conferència de premsa després de la derrota contra Portugal, va expressar els seus condols a la família de l'aficionat.

"Volem expressar els nostres condols amb la família de l'aficionat que ens han dit que ha mort. En estos moments ens adonem del que veritat és important", va dir.

El departament de premsa de la Federació Portuguesa també ha expressat els seus condols i posteriorment ho va fer també el seleccionador portugués Roberto Martínez.

L'accident es va produir durant el segon temps de la pròrroga. L'accident es va produir prop d'on estaven les taules de comentaristes del canal RTL i de la plataforma DZN que transmetien el partit en directe per a Alemanya.

Un portaveu de la policia de Baviera va dir que actualment s'estan interrogant testimonis i s'estan examinat vídeos, i que de moment no hi ha indicis que puga tractar-se d'un crim.

Sobre la víctima va dir que només podia informar que vivia a la ciutat de Garmisch-Pattenkirch i que no s'havia pogut precisar encara la seua nacionalitat.

Suscríbete para seguir leyendo

Tracking Pixel Contents