Els metges de l’Hospital General tallen Tres Creus sota el lema “La teua sanitat està malalta”
Els facultatius reprenen les mobilitzacions a escala nacional amb parades que es prolongaran fins al divendres 22 de maig i intensifiquen la pressió sobre una sanitat pública en plena tensió

Redacción Levante-EMV
Els metges de l’Hospital General de València han tallat, este dilluns, l’avinguda Tres Creus de la ciutat per a escenificar el descontentament d’un col·lectiu que torna a plantar-se davant de l’Administració. L’acció s’emmarca dins de la vaga sanitària nacional que va arrancar ahir la seua quarta setmana de parades consecutives.
Amb esta nova jornada de protesta, el sector intensifica les seues reivindicacions en un escenari de tensió creixent, en què els professionals exigixen millores laborals estructurals després de mesos de negociacions encallades.
Suscríbete para seguir leyendo
- El Museu de Belles Arts de València enriquix la seua col·lecció amb tres obres donades de Ricardo Manzanet
- Rafael Aznar, nou president del Casino d’Agricultura
- Ángela Fita disputarà el seu primer Grand Slam a Wimbledon
- Els veïns van amenaçar l’Ajuntament i la Generalitat amb accions penals si se celebrava el Festival de les Arts
- Una avaria en la catenària entre Benifaió i Silla causa retards d’una hora en la línia C2
- UV, UPV i Power Electronics analitzen el futur de l’emmagatzematge energètic
- La manifestació de docents i les obres tornen a col·lapsar el centre de València
- CCOO denuncia agressions físiques, verbals i sexuals a les treballadores d’una residència de Sagunt
