Luis Rodríguez és el nou president de la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor
El director de l’hotel Tres Anclas relleva en el càrrec Juan Pablo Tur, que ha estat al capdavant de l’entitat els últims quatre anys

Luis Rodríguez, amb la secretària de FAES, Fina López, durant l’assemblea / Levante-EMV

L’assemblea general electoral de la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES), celebrada dimarts en Fomento de AIC, a Gandia, va triar Luis Rodríguez de Rivera com a nou president de l’entitat per als pròxims quatre anys. Rodríguez relleva en el càrrec Juan Pablo Tur. La seua candidatura va ser l’única presentada.
En les seues paraules de comiat, Juan Pablo Tur va manifestar que “ha sigut un honor presidir la Federació durant esta etapa intensa, m’ha enriquit tant empresarialment com personalment”. El gerent de Turmetal va agrair “l’ajuda del vicepresident Ramon Soler, que ha sigut tot un exemple de lleialtat i compromís amb la Federació, així com el suport incondicional dels membres de la junta directiva”.

Assistents a l’assemblea / Levante-EMV
Luis Rodríguez, d’origen madrileny, és director de l’hotel Tres Anclas, el principal negoci de la família Cremades a Gandia. En el seu discurs va destacar el seu vincle amb la Safor, “que m’ha permés créixer personalment i professionalment”, i va valorar la diversitat del teixit empresarial de la comarca com una de les seues principals fortaleses.
Va exposar els principals reptes que afronten les empreses, com la digitalització, la sostenibilitat, la captació de talent i la competitivitat, i va presentar quatre compromisos per al seu mandat: “Escoltar les associacions, representar els seus interessos, generar valor mitjançant iniciatives útils i unir tots els sectors empresarials per a impulsar una comarca més competitiva, innovadora i amb més oportunitats”. L’assemblea va clausurar-la la presidenta de la CEV-València, Eva Blasco, convidada a l’acte.
Suscríbete para seguir leyendo
- Un jutge obliga la Diputació de València a donar una plaça i pagar 20 mesos de sou a un funcionari per baremar malament els seus mèrits
- Un drac de grans dimensions prendrà el Port de Sagunt
- Atitlan duplica ingressos i arriba als 609 milions en 2025
- Mig centenar de persones ateses en La Fe per problemes oculars després de l’eclipsi
- Sis ferits en un accident en l'A-35 a l'altura de Vallada
- Arnau vol jugar en el València CF i la negociació amb el Girona s’accelera
- Exteriors confirma la mort d’un espanyol en el terratrémol de Colòmbia
- Mor Ernest Sena, històric de la democràcia cristiana valenciana i primer director general d'Economia en la preautonomia