Turisme
Els turistes internacionals van augmentar un 4,6 % fins a juny, i el gasto, un 7 %
Només en juny van arribar a Espanya des d’altres països 9,7 milions de turistes (un 2,9 % més)

Nombrosos turistes gaudixen de la platja de La Malagueta de Màlaga / EP
EFE
Entre gener i juny van entrar a Espanya 46,56 milions de turistes, un 4,6 % més que un any abans, i van gastar 63.836 milions, un 7 % més, xifres que, mes rere mes, tornen a situar-se en màxims històrics.
Les enquestes d’arribades de no residents (Frontur) i de gasto associat (Egatur), de l’Institut Nacional d’Estadística (INE), reflectixen, una vegada més, que continua la tendència de creixement del gasto per damunt de les entrades, un indicador de turisme de “més qualitat”, segons el sector.
Només el mes de juny van arribar a Espanya des d’altres països 9,7 milions de turistes (un 2,9 % més) amb un volum de gasto de 13.579 milions d’euros, un 4 % més.
Suscríbete para seguir leyendo
- La Generalitat Valenciana impulsa llaços culturals amb 270.000 euros en ajudes a l'exterior
- Oliva demana una ajuda del 2 % cultural per a finançar la compra de més cases de l'antic Palau dels Centelles
- El monòlit' de Manolo Valdés es muda al Parc Central de València
- Catorze municipis de la Ribera oferixen un 100 % de visibilitat de l'eclipsi solar
- Els concerts de Vivers de València registren la seua pitjor dada d'assistència dels últims anys amb 33.626 entrades venudes
- Els bombers retiren una gran bresca de vespa asiàtica a València
- La Unió preveu una collita de cítrics de 2,59 milions de tones, la segona més baixa en vint anys
- Torna la II Clàssica Camp de Morvedre de ciclisme