Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

Silla regenera els seus barrancs i séquies amb agrícoles en atur

Aquest projecte s’ha pogut executar gràcies a una subvenció del SEPE per a frenar la desocupació agrària

Treball de neteja a les séquies de Silla. | A.S.

Treball de neteja a les séquies de Silla. | A.S. / V.S.L. silla

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google

V.S.L. silla

Aquesta setmana continuen els treballs de neteja i recuperació de barrancs i séquies del terme municipal realitzats per persones desocupades que pertanyen al Règim Agrari de la Seguretat Social.

Aquest projecte s’ha pogut executar gràcies a una subvenció en el marc del conveni de col·laboració entre corporacions locals i el Servei Estatal Públic d’Ocupació (SEPE). El projecte té un doble objectiu: d’una banda, pal·liar la desocupació agrícola eventual i, d’altra banda, el condicionament d’espais naturals. A més gràcies a aquestes tasques ja la neteja dels embornals situats en la població, es contribueix a evitar el risc d’inundació durant els episodis de pluja de la tardor.

Per a l’execució d’aquest projecte, l’Ajuntament de Silla ha contractat 8 treballadors agrícoles afiliats al Sistema Especial Agrícola. En la selecció s’han tingut en compte les responsabilitats familiars, la major permanència com a demandant d’ocupació i ser o no beneficiaris de prestacions per desocupació.

Suscríbete para seguir leyendo

Tracking Pixel Contents