Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

Pobresa

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google

Laura Burillo Michó. València

Quan parlem de pobresa, la ignorància és un privilegi. Vem les notícies, posem cara de pena i ens sentim mal per aquelles persones durant uns 4,28 segons. Tot seguit, tornem la vista cap al nostre iPhone 7 on acabem de rebre una invitació per anar una semana de vacances a les Illes Balears. Tal vegada algun dia comprem algún bitllet de loteria per a alguna ajuda humanitària menor i ens fa sentir millor. Però no creuem els ulls amb l´home que està sentat en terra. El mirem, però sense mirar-lo. Ens fixem en el seu cabell, la seua roba, els seus peus. Descalços. I passem de llarg. Tal vegada sentim una petita punxada d´angustia. Però això és tot. No ens parem a pensar-ho. Perquè la ignorància és un privilegi. I jo? Jo no sé res.

Tracking Pixel Contents