Els clubs d’Escala i Corda es reuniran el divendres 19 de febrer
Els clubs es reuniran telemàticament aquesta setmana per a planificar les competicions del 2021

Els club d’Escala i Corda tenen assemblea de la modalitat. | FEDPIVAL / fedpival. valència
fedpival. valència
La Federació de Pilota Valenciana s’ha anat reunint setmana rere setmana amb els clubs de pilota valenciana de cada modalitat, amb la finalitat de planificar les competicions del 2021. Aquesta setmana se celebrarà l’assemblea d’Escala i Corda, la qual es durà a terme igual que les altres, és a dir, de manera telemàtica. Aquesta reunió es realitzarà hui divendres 19 de febrer, a les 19.30 hores.
Com a objectiu principal de cadascuna de les assemblees que s’han realitzat, és planificar les competicions del 2021, en aquest cas de la modalitat d’Escala i Corda, juntament amb l’ajuda dels clubs participants. Els punts per a tractar són: informe de la modalitat 2020, calendari del 2021, Autonòmic d’Escala i Corda 2021 - Trofeu AON, propostes dels clubs i de la pròpia federació, i finalment la reunió es tancarà amb el punt de precs i preguntes.
Des de la Federació de Pilota Valenciana volem agrair el compromís i la paciència dels clubs, ja que sabem que estem travessant uns anys difícils per a la pràctica i competició del nostre esport autòcton, i malgrat això els clubs de pilota no dubten a inscriure’s a les competicions. Per això la FPV farà tot el que és a la seua mà per a quadrar tots els calendaris de les diferents competicions i així, cadascuna d’elles es puga dur a terme amb total normalitat, tenint en compte en què s’hauran d’adaptar a les situacions que es puguen donar durant l’any degut a la Covid-19.
- Ni dolor de espalda ni hernia discal: los signos de alarma para sospechar de un tumor vertebral
- Las inmobiliarias 'esconden' los pisos de alquiler ante la avalancha de la demanda
- El Ayuntamiento de Calp ya no quiere coches eléctricos: escarmentó con el que ardió en pleno centro urbano
- El correo sobre el desbordamiento del Poyo se perdió en la burocracía y el caos de Emergencias
- Un ex de Canal 9, contra el nuevo jefe de informativos de À Punt
- Investigan a dos personas por destruir el nido de una especie protegida mientras hacían obras en Xilxes
- Malestar en las Fallas por el trato en la Procesión de la Virgen
- Alerta de jabalís en Valencia: los nuevos municipios con sobrepoblación