Alzira posa en marxa el programa “Esport al carrer” per a fomentar l’activitat física als barris
El programa comença este diumenge 2 de novembre amb una classe de zumba a la plaça Cartonatges.

Un grup de dones participa a una classe de zumba. / CARME RIPOLLES
La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Alzira presenta “Esport al carrer”, un nou programa municipal que té com a objectiu acostar l’activitat física i els hàbits saludables a tota la ciutadania de manera gratuïta i oberta a totes les edats i nivells de condició física.
A partir d’ara, cada diumenge a les 11.00 hores, els veïns i les veïnes d’Alzira podran gaudir d’activitats esportives a l’aire lliure, que se celebraran cada setmana en un barri diferent. Les ubicacions i disciplines es donaran a conéixer setmanalment a través dels canals oficials de l’Ajuntament.
El regidor d’Esports, Vicent de la Concepción, ha destacat que “amb ‘Esport al carrer’ volem portar l’activitat física a tots els racons d’Alzira, trencar barreres i oferir un espai de convivència saludable per a tota la ciutadania. L’esport és salut, és benestar i és també una manera de fer comunitat”.
El programa inclourà propostes variades com sessions de fitness, ioga, zumba, gimnàstica suau o activitats familiars, totes dirigides per monitors i monitores titulats, amb l’objectiu de promoure una vida activa i saludable d’una manera accessible i divertida.
“Amb esta iniciativa oferim un nou servei públic que fomenta la salut i el benestar de les persones, alhora que impulsa la convivència i la vida als nostres barris”, ha conclòs el regidor.
El programa comença este diumenge 2 de novembre amb una classe de zumba a la plaça Cartonatges.
Suscríbete para seguir leyendo
- «Jaume I falleció en València, pero es bueno que Alzira conserve la tradición oral porque la relación fue muy estrecha»
- Arrancan las obras de la anhelada ronda que sacará casi 9.000 vehículos al día de Carlet
- El alcalde de l'Alcúdia denuncia la divulgación de un cartel de 'Se busca vivo o muerto' con su foto
- El alcalde de Cullera, tras el anuncio de dimisión de Carlos Mazón: 'Ni vergonya, ni cavaller...
- Alzira concentra la mayor desigualdad económica en pleno centro urbano
- El cartel de 'Se busca' con la foto del alcalde era una broma de Halloween, pedimos disculpas
- La supresión de trenes por las obras irrita a los usuarios: 'Para un trayecto de 20 minutos sales de casa tres horas antes
- Así será la nueva plaza que Alzira dedicará al industrial Luis Suñer