Tavernes convoca el cinqué concurs «Dibuixant per la Igualtat»
s.t.c. gandia
La regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Tavernes convoca la cinquena edició del concurs «Dibuixant per la Igualtat», per a commemorar el Dia Internacional de la Dona el 8 de març. El concurs va dirigit a joves d’ESO i FP Bàsica en els centres de Tavernes. L’objectiu és sensibilitzar la joventut en matèria d’igualtat i afavorir l’expressió artística i la creativitat.
Els treballs s’entregaran en format DIN A4 en el departament de Serveis Socials de l’edifici del Braç Treballador fins al 26 de febrer (en horari de 9 a 14 hores i dilluns de vesprada de 16 a 18.30 hores). Els dibuixos hauran de dur al dors el nom i cognoms de l’autor o autora i el telèfon de contacte.
Tècnics d’Igualtat i professionals de les arts plàstiques formaran el jurat. El dibuix guanyador serà la imatge del cartell del Dia de la Dona per a l’any 2022, i, a més, el seu autor o autora rebrà un lector de llibres electrònics. Les bases estàn a la web municipal.
- El cuidador de Brines denuncia a la sobrina del poeta por cortarle la luz en la casa de l’Elca
- Un hotel de Gandia, entre los 25 mejores de España
- La intolerancia va a más: Destrozan la exposición LGTBI del paseo de Gandia
- Nuevo ataque al colectivo LGTBI en Gandia
- Grandes edificios singulares de Gandia siguen cerrados y desaprovechados
- La sobrina exige al cuidador de Brines que asuma gastos para recuperar la luz en l’Elca
- Los alcaldes de Compromís de la Safor reclaman 28 millones de euros en inversiones al Consell
- La mayor obra de la historia de Potries acaba en los tribunales