Jornada clau de la Lliga CaixaBank al Trinquet de Bellreguard

En joc estan el segon lloc en homes i la classificació per la final en dones

L'equip de Xeraco, en acció, durant una partida de la Lliga

L'equip de Xeraco, en acció, durant una partida de la Lliga / Fedpival / Pilota Pro

Salva Talens Carbó

Gandia

El Trinquet Municipal de Bellreguard acull este diumenge una altra jornada clau en la Lliga CaixaBank Pro 1 de raspall masculí i raspall femení.

Primer juguen les dones. A les 17 hores és la segona partida de semifinals entre els equips de Victòria, Isabel i Fanni (Ajuntament Rafelbunyol) i Erika, Mar i Marina (Ajuntament l'Alqueria d' Asnar-Hinojosa). 

La cosa està clara. Si guanya el trio de Victòria forçarà la tercera partida de desempat i si ho fan les seues rivals es classifiquen per la final. I és que en el primer encontre l'Alqueria d' Asnar-Hinojosa va guanyar per 25-20.

Després serà el torn dels xics. Ivan, Lorja i Ricardet (Ajuntament de Xàbia) contra Vicent, Canari i Ibiza (Ajuntament de Xeraco).  En joc està la segona posició de la fase regular. El que guanye passarà a semifinals com a segon i el que perda com a tercer, donat que només hi ha 1 punt de diferència a favor dels de Xàbia.

Tracking Pixel Contents