Xeraco acull la 2ª jornada del Trofeu Mancomunitat de la Safor amb canvis en el cartell

Els equips de Mar i Tonet IV es classifiquen per la final després de les partides de diumenge a Bellreguard

La parella va guanyar al trio en la semifinal de diumenge a Bellreguard

La parella va guanyar al trio en la semifinal de diumenge a Bellreguard / El Zurdo

Salva Talens Carbó

Gandia

El Trofeu Mancomunitat de la Safor ja coneix als seus primers finalistes després de les dos grans partides que es van viure este diumenge en el trinquet El Zurdo de Bellreguard. 

Clara, Mar i Natalia li van donar la volta al marcador quan anaven dos jocs a baix contra Victoria i Amparo (25-15).  Mentre que en la partida de raspall masculí la victòria va ser per a Moltó i Tonet IV que es van imposar per 25-15 al trio de Montaner, Lorja i Jose aprofitant l'avantatge que van aconseguir en l'arrancada.

Imatge de la semifinal de dones del Trofeu Mancomunitat de la Safor

Imatge de la semifinal de dones del Trofeu Mancomunitat de la Safor / El Zurdo

El cartell d'esta partida va tindre que canviar a causa de la lesió de Vicent de Xeraco. En principi, Montaner havia de fer parella amb Tonet IV contra Vicent, Lorja i Jose , però al remat van jugar Moltó i Tonet IV davant Montaner, Lorja i Jose.

També hi ha canvis en la segona jornada del trofeu que es disputa este dilluns de Sant Vicent al Trinquet de Xeraco. En la presentació van anunciar que Salelles II, Brisca i Ibiza s'enfrontaven Vercher, Canari i Momparler, pero davant l'absència del mitger oliver, Brisca, l'equip queda amb Salelles II, Raúl i Ibiza. L'altre trio no canvia.

Abans de la partida del trofeu, programada a les 18.30 hores, es jugarà una primera de Pro 1 amb Ximo, Bossio i Alejandro contra Ramón, Néstor i Javier.

Tracking Pixel Contents