La Valldigna destaca al Campionat d’Espanya de Marxa Nòrdica

Les Gaseles Nòrdiques del CETV obtenen bons resultats

Un dels podis amb presència d'esportistes de la Valldigna

Un dels podis amb presència d'esportistes de la Valldigna / CETV

Pepe Juan

Tavernes de la Valldigna

El grup d'esportistes de la Valldigna especialitats en la marxa nòrdica han deixat empremta al Campionat d’Espanya de Marxa Nòrdica celebrat a Azagra (Navarra) este cap de setmana passat.

Amb una combinació d’esforç, tècnica i passió, els membres del Club Excursionista Tavernes de la Valldigna (CETV) i, en especial, l’equip Alpesa Gaseles Nòrdiques, van aconseguir uns bons resultats que situen la Valldigna entre les potències estatals de la disciplina.

En la prova absoluta amb un recorregut 13,4 km el més destacat va ser Ramon Àlvarez Borràs 2n Absolut i 1r VAM-1 amb un temps de 16 minuts i 58 segons.

També competiren Jordi Moreno Català 10 Absolut i 3r Promesa M-1:26:59; Evan Mansanet Martínez-25 Absolut i 3r Junior M-1:29:40; Josep Clar Mahiques 26 Absolut i 5 Promesa M-1:29:41; Tamara Ferrando Escrihuela 6 Absoluta i 3 VAF-1:33:02; Jordi Talens Galiana 65 Absolut i 12 VAM-1:38:55; Alfredo Jorge 80 Absolut i 2 VDM-1:41:44; Magda Mahiques Morant 51 Absoluta i 23 VBF-1:46:03; Noelia Cogollos Vaca 73 Absoluta i 35 VBF-1:56:02 i Ivan Mansanet Palomares 117 Absolut i 19 VAM-2:10:08

En la competició d’edat escolar es van obtenir els millors resultats en conjunt. Sobre un recorregut de 6,5 km, Joan Talens Mifsud es va proclamar campió cadet amb un temps de 43 minuts i 52 segons; Adriana Fons Cogollos va quedar quarta cadet amb 50:34; Ximo Talens Mifsud subcampió infantil amb 51:51 i Krystel Mansanet Martínez 7ª cadet amb un crono de 57:42.

Tracking Pixel Contents