Hui divendres 24 de novembre s’ha celebrat, a les portes de l’Ajuntament d'Ondara, en la plaça del Convent, l’acte institucional amb motiu del 25N, amb la performance «Bateguem contra la violència de gènere» que ha comptat amb la participació de l’alumnat de l’IES Xebic. Representants polítics, treballadors municipals, estudiants de l’institut, i ciutadania en general han participat en aquest acte que ha començat amb la lectura del manifest institucional a càrrec de la Regidora d’Igualtat, Nerea Mallol.

Levante-EMV
16
Ondara batega contra la violència masclista

Levante-EMV
26
Ondara batega contra la violència masclista

Levante-EMV
36
Ondara batega contra la violència masclista

Levante-EMV
46
Ondara batega contra la violència masclista

Levante-EMV
56
Ondara batega contra la violència masclista

Levante-EMV
66
