Els JECV de raspall individual afronten la segona jornada
Aquest cap de setmana jugaran en les categories Aleví, Cadet i Juvenil
levante-emv. valència
Els XLII Jocs Esportius de raspall individual continuen aquest cap de setmana. Un total de 165 Alevins, 74 Cadets i 36 Juvenils seran els que s’amidaran en aquesta ocasió. Els Benjamins i Infantils descansaran.
Les seus on es disputarà aquesta jornada són en la província d’Alacant i València, concretament Benidorm, Ondara, Orba, Dénia, Gata de Gorgos, Pedreguer, Oliva, Piles, Xeraco, Castelló (Ribera Alta), El Genovés, La Llosa de Ranes, Quatretonda, Alcàsser, Bonrepòs i Mirambell i Rafelbunyol.
Les escoles destacades en la primera jornada de les categories Benjamí i Infantil van ser La Llosa de Ranes, Alfara del Patriarca, Bonrepòs i Mirambell i Pego que s’han classificat entre les millors.
En la modalitat per equips, jugaran un total de 107 Benjamins, 108 Alevins, 89 Infantils, 59 Cadets, 26 Juvenils. És a dir, 384 seran els participants. Com també en la categoria individual competiran escoles de les tres províncies de la Comunitat.
La competició es disputarà en les seus d’Alfara del Patriarca, Bonrepòs, Rafelbunyol, Pelayo, Quatretonda, Moixent, Genovés, Ontinyent, Alzira, Guadassuar, Alcàsser, Torrent, Piles, Bellreguard, Xeraco, Oliva, Onda, Benidorm i Petrer.
- Cuatro heridos, uno de gravedad, tras estallar un trueno de aviso en la cremà infantil de Zapadores
- Accidente en la cremà de Zapadores: 'La gente ha empezado a gritar, ¡me quemo, me quemo!
- Así es el restaurante donde ha comido el rey Felipe VI en Aldaia
- Falla Telefónica: 'había revuelo, miramos y estaba el rey apoyado en la valla
- La Ofrenda matinal obliga a las peluquerías a abrir a las 4:30 de la madrugada: 'Hay falleras que no podrán descansar
- Ya hay fecha para disparar las tres mascletaes suspendidas en Fallas
- Muere un menor de 17 años al ser arrollado su patinete en València
- Sanidad vincula el nuevo Arnau de Vilanova al funcionamiento de las macroáreas