L’Ajuntament de la Vall de Gallinera ha habilitat un nou espai destinat a caravanes i autocaravanes, situat a Alpatró. Aquestes obres han estat subvencionades pel Grup d’Acció Local Muntanya d’Alacant, amb un cost al voltant de 75.000 euros, i serveixen per a organitzar el degoteig continu d'autocaravanes i caravanes que rep el municipi.

L’adaptació d’aquest solar municipal com a punt net i de pernoctació de caravanes i autocaravanes permetrà al municipi diversificar la seua oferta de pernoctació, afavorint així un nou perfil de visitant.

Les persones usuàries, a més de pernoctar un màxim de 48 hores, també podran evacuar les aigües grises i negres dels seus vehicles. També podrán omplir els dipòsits de la caravana d'aigua potable.

Des del Consistori Municipal s’ha decidit anomenar aquest Espai Recreatiu amb el nom de “El Safareig”.