Viatjar amb els llibres i llegir amb els viatges
La segona temporada del programa on-line ja està en marxa, almenys la idea: donar la volta al món amb 81 llibres
violeta peraita | valència
La segona entrega de «Léeme» ja comença a nàixer. Un viatge a través dels llibres serà el fil conductor d´esta temporada.
Irene serà qui conduïsca als lectors en un llarg viatge que incorpora llibres i diferents països. «La volta al món en 81 llibres» consistix en una visita als espais autòctons on es va gestar cada obra. Irene recorrerà el món per a apropar als visitants de Léeme els detalls més secrets de cada llibre. Finançat per ella, amb ajuda de patrocinadors, vol anar coneixent a gent de cada país que li puga ajudar en el seu desglossament de cada obra i així crear una mena de «comunitat».
«És un projecte que es fa a si mateixa, anirem veient com volem fer-ho i com volen els seguidors que ho fem». Com a novetat, en la segona temporada, segons conta Irene, ella i els seus col·laboradors deixaran que la gent vaja decidint els llibres que volen descobrir a través del programa de TV on-line.
Un llarg viatge que començarà que té la intenció de començar a l´Àsia i que no sap on acabarà. Moltes ganes, molta il·lusió.
Irene Rodrigo vol continuar, vore fins a quin punt pot arribar el projecte, que vol fomentar la lectura i transmetre el gust de llegir a tots el que encara no han descobert el privilegi de llegir.
- Compromís denuncia que los maceteros verdes de la plaza del Ayuntamiento de València están abandonados en un solar
- El bando fallero prohíbe las verbenas nocturnas en tres comisiones del casco histórico y recomienda no hacerlas a toda Ciutat Vella y Russafa
- El ayuntamiento adquiere un edificio en Patraix que ya tenía los 39 pisos reservados
- La acusación de Acció Cultural pide un vídeo de À Punt en el que se oye a Pradas decir: 'Es una explosión en todas partes: Carlet, Chiva, Utiel
- De astillero a bar de 'picaeta': Casa Pescadores rescata el origen gastronómico del Cabanyal
- El abogado que logró la declaración de Vilaplana pide deducir testimonio contra ella y que se cite al alcalde de Cullera, al que llamó Mazón
- Una joven de 20 años muere atropellada por un camión de reparto en València
- La restauración de San Nicolas, la 'capilla sixtina valenciana', suma reconocimientos