El passat cap de setmana es va disputar en la pista d’atletisme d’Aluche (Madrid) el campionat d’Espanya per comunitats autònomes de la Federació Espanyola per a Persones amb Discapacitat Física.
En el campionat va participar l’atleta de la secció del Garbí Paralympics del Club de Córrer el Garbí, Cintia Frasquet, representant la Federació d’Esports Adaptats de la Comunitat Valenciana.
Frasquet va participar en la prova de llançament de javelina, en la qual es va adjudicar la victòria amb un millor llançament de 30 metres i 24 centímetres en un concurs molt regular.
Aquesta victòria individual de l’atleta que entrena i dirigeix l’entrenadora gandienca, Ainhoa Martínez, va sumar molts punts perquè la Comunitat Valenciana aconseguira la plata en la classificació conjunta del nacional, només superada per la Comunitat de Madrid.
El pròxim objectiu de Cintia Frasquet serà participar en el campionat d’Espanya adaptat de Basauri a la fi de maig i demostrar així el seu estat de forma aquesta temporada.