Xeraco i Beniarjó organitzen concursos literaris pel Dia de la Dona
Els dos ajuntaments de la comarca anuncien que donaràn premis als millors relats presentats
s.t.c. gandia
Xeraco i Beniarjó han coincidit en organitzar sengles concursos literaris amb motiu del Dia Internacional de la Dona, que es conmemora el proper 8 de març.
L’Ajuntament de Xeraco convoca el I Concurs Literari Xeraco per la igualtat. Aquesta convocatòria està oberta i, a més, tindrà tres premis. Es publicará l’obra de cada persona participant en Facebook per a la seua votació. Les bases del concurs estan en aquest enllaç: https://bit.ly/3qs8nFM.
L’Ajuntament de Beniarjó anuncia el concurs dividit en tres categories: adults, amb la recompensa d’un premi valorat valorat en 200 euros; juvenil (100 euros) i infantil (premi en lot de llibres).
El termini d’entrega de les obres és el 5 de març. Es poden presentar els treballs telemàticament per correu electrònic a la següent adreça relatsbreusdiadeladona@gmail.com.
Es poden consultar les bases del concurs a la web del ajuntament https://www.beniarjo.es/
- Tremenda tormenta sobre el sur de la Safor
- El cuidador de Brines denuncia a la sobrina del poeta por cortarle la luz en la casa de l’Elca
- La tormenta sacude durante casi dos horas el sur de la Safor
- Otro solar de la playa de Gandia acogerá un hotel gracias al incentivo urbanístico
- La intolerancia va a más: Destrozan la exposición LGTBI del paseo de Gandia
- Un hotel de Gandia, entre los 25 mejores de España
- El Ayuntamiento de Gandia toma una decisión con el Mercat del Prado tras invertir dos millones
- La Primitiva sonríe a un vecino de Tavernes de la Valldigna