"Valencians vingau" es es el título de la obra musical que se ha estrenado con la intención de convertirse en la "canción oficial" de la Ofrenda de las Fallas. Se trata de una versión trabajada durante un año de dos músicos, los hermanos Valero, que se ha convertido en una obra musical. Ahora se realizará una versión para banda de música con la intención de poder intrerpretarse durante el paso de las comisiones por el festejo.

Interpretada por Aisha Bordas (cantante profesional, fallera de Benimàmet y perteneciente a la corte de honor de 2013) y el Coro de Antiguos Alumnos del Colegio Marni, el estreno ha obtenido el beneplácido de los asistentes a la primera audición, celebrada en el Ateneo y dirigida por Vicente Alventosa, y que contó, entre otros, con representantes de los Seguidores de la Virgen, Vestidores y la comisión de San Vicente-Periodista Azzati, precursores del festejo.

Esta es la letra para seguir la canción

Escolta mare el clamor que ya es sent, de prop y llunt arriben multituts en les Senyeres i estandarts brodats.

Valencians, alceu-se en peu, valencians a la Mare de Déu, els fallers hui li mostren el nostre amor portant-li flors.

Quin gran poble el nostre, el valencià, tots junts venim per tradició o fervor, lluit al ritme de les bandes, els nostres tratges regionals.

La gent s'acosta per a vore'ns desfilar, cantem alegres melodies al passar. La llum la pólvora, la festa i el color portem a la ciutat.

Vingau de l'horta, vingau de la Vega, per la Pau o Sat Vicent, oh gent de terres valencianes, oh tots vingau, vingau!!

Ja es veu la Patrona, alceu la mirada en la plaça, tremola el cor. Que ja està ací la gent de les falles, cantem tots junts ben fort.

Valencians alceu-se en peu, valencians de naiximent o valencians de sentiment.

Valencians alceu-se en peu, valencians a la Mare de Dèu.

El fallers hui li mostren el nostre amor portant-li flors.

Les promeses i clavells els vestidors porten al mant.

Emocions pels que no estàn, il·lusions pels que arribaràn

Mare dels Desamparats, d'inocents i valencians.

Açí tens els teus fallers, que sempre t'honraràn.

Valencians, vingau.